tisdag 18 augusti 2009

Hej!

Jag älskar bloggvärlden. En plats full av inspiration där vitt skilda människor berättar om sina liv och sina tankar i ord och bild.



Det här är min berättelse. Min plats att dela med mig av allt jag tycker är viktigt i livet. Jag kommer att skriva om mitt liv, helt enkelt. Skriva och dokumentera i ord och bild för att själv kunna komma ihåg vad vi egentligen gjort med våra dagar. Sätta fokus på det vackra, skapande och kreativa och inte bara låta tiden rinna mellan fingrarna utan också stanna upp och reflektera.

Roligt att du hittat hit!

1 kommentar:

Pärlor på ett snöre sa...

Vilken jättefin blogg. Tack för att jag får se den. :)Så vackra bilder du tar. Jag får tårar i ögonen. Jag måste också se till att köpa en ordentlig kamera.
Lite coolt att vi båda har startat en ny blogg ungefär samtidigt.